اقدام به خودکشی یک جوان از برج آزادی





خوب رویا جهان رحم ندارند دلشان
باید از جان گذرد هرکه شود عاشقشان

روز اول که از خاک سرشتند گلشان
سنگی اندر گلشان بود همان شد دلشان

:قلبم ادامه خواهد داد ))

 

هرشب در رویاهایم تو را می بینم

احساست می کنم

اینگونه است که تو را می شناسم

اینگونه باش !!

(علیرغم) پیچ وخمهای دور و فاصله

کهکشانهای که بین ماست

بیار خودت ار به تماشا بگذار

اینگونه باش !!

نزدیک ، دور ، هر کجا که باشی

ایمانم را از دست نخواهم داد

اگر چه شبها بسیار سخت اند ادادمه خواهم داد

(که) یکبار دیگر تو در را می گشایی

و اینجا هستی اینجا

در قلب من وقلب من ادامه خواهد داد

و ادامه خواهد داد

عشق تنها یکبار برای هرکس می آید

و برای تمام عمرش می آید

ونخواهد رفت تا (ما) برویم!!

عشق همان بود که با تو ورزیدم

حقیقتا همان یک بار

و از آن پس بدان آویختم و تا

همیشه ، همه زتدگیم با آن

پیش خواهد رفت

تو اینجایی (پس) چیزی نیست که از آن بترسم

و من می دانم که قلبم همچنان ادامه خواهد داد

وما تا همیشه عاشق می مانیم

عاشق و جوان و ساده دل  وقلب من

همچنان خواهد تپید ومن اینها را در قلبم

جاودانه نگه خواهم داشت و

قلبم همچنان ادامه خواهد داد

                                                         (سلین دیون)

شقایق

چرا به شقایق گل عاشق میگن

دوستانی که مایل به تبادل لینک هستند به من خبر بدن متشکرم