می گویند خانمها

همانند رادیو : هرچه بخواهند می گویند ولی هرچه بگویی نمی شنوند

مثل شبکه اینترنت: از هر موضعی یک فایل اطلاعاتی دارند

همانند موتور گازی : پر سرو صدا و کم طاقت اند

مثل رعد برق : اول برق چشمانشان می رسد و بعد رعد صدایشان

همانند کنتور برق : هراز چند سالی  یکبار سنشان صفر می شود

همانند شیشه : شکننده و تیتیش مامانی هستند

مانند کتری آب : زود به جوش می آیند

مانند بی بی سی : به همه جا سر ک می کشند

همانند پیکان مدل 52 : هرچه خرجشان کنی باز هم نق و نوق می کنند

منتظر انتقادات وپیشنهادات شما دوستان هستم

 

ای خدا هارد hard دلم فرمت مکن

فیلد  field  مرا خای از برکت مکن

 

اپشن option غم را خدایا آن on مکن

فایل file اشکم را خدایا ران run  مکن

 

دلتری del tree کن شاخه های غصه را

سردی  و  افسردگی را  هر سه  را

 

جامپرjumper  شادی بیا تا ست set کنیم

سیستم اندوه را ریست reset کنیم

 

 ای خدا حرف دلم با کی زنم

هلپ help می خواهم که F1 میزنم

 

دوباره شب شد و من بی قرارم 

Connect کن و زود بیا در انتظارم

بیا من  آمدم پای  messenger

شدم محصور آوای messenger

بیا   hard      دلت را ما ببینم

گل از کنجhome page ات بیچینم

بیا      icon   نمای بی نشانم

که من جز آدرس mail ات ندانم

بیا امشب کمی online  باشیم

و یا تا صبح sun shine    باشیم

بیا  فرهاد  بی  تو  باز غش کرد

و حتی hard dick هم crash کرد

بیا ای عشق دات  com  عزیزم

بیا  پای  تو  سها  بریزم

بیا ای حاصل search  جهانی

بیا اجرا کن آن فایل نهای

اگر آیی دعایت می نمایم

دمی تا بی نهایت می نمایم

مبدا لحضه ای  d  c  شوی یار

جدا از پای آن pc       شوی یار

بمان تا جاودان اندر دل من

بمان تا حل شود هر مشکل من

 

 

 بالا بردن توانایی وب کم

 Active webcam اگر بر روی سیستیم تان وب کم

نصب کرده اید با استفاده از این نرم افزار توانی آن

را افزایش دهید . می توایند دوربین خود را به صورت

هشیار در آورید . تا وقتی اطراف مانیتور اشیاء یا

انسان تکان بخورد بوق کشیده وهمه را خبر کند

و تصاویر گرفته شده نیز بصورت خودکار برای شما

ایمیل شود . در ضمن این برنامه کارهای فراوان دیگری

نیز انجام می دهد که خیلی جالب هستند.می توانید

این برنامه را از سایت  www.pysoft.com  تهیه کنید

 

 

 

 

 

 

 

لطفا نظر دادن یادتون نره تو را جون هرکی دوست داری
نظر بده