می گویند خانمها

همانند رادیو : هرچه بخواهند می گویند ولی هرچه بگویی نمی شنوند

مثل شبکه اینترنت: از هر موضعی یک فایل اطلاعاتی دارند

همانند موتور گازی : پر سرو صدا و کم طاقت اند

مثل رعد برق : اول برق چشمانشان می رسد و بعد رعد صدایشان

همانند کنتور برق : هراز چند سالی  یکبار سنشان صفر می شود

همانند شیشه : شکننده و تیتیش مامانی هستند

مانند کتری آب : زود به جوش می آیند

مانند بی بی سی : به همه جا سر ک می کشند

همانند پیکان مدل 52 : هرچه خرجشان کنی باز هم نق و نوق می کنند

منتظر انتقادات وپیشنهادات شما دوستان هستم

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:41 ق.ظ

سا ل نومبارک

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:41 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ق.ظ

دنیا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ق.ظ

صد سال به این سالها

سایت خوبی داری

ارزو سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:43 ق.ظ

به نظر من خانمها (البته خودم خانوم هستم ولی بدم میاید) دستگاه کوپی هستند مثلا خونه یکی میرن وسایل منزل انها رو کوپی می کنند بعد به شوهرشون میدن (ولی من مثل انها نیستم) منتظر PM شما هستم دوستار شما ارزو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد